Άφιξη

Μπορώ να αποθηκεύσω τις αποσκευές μου πριν ή μετά τη διαμονή μου;
Δυστυχώς, δεν προσφέρουμε αποθήκευση αποσκευών σε όλα τα καταλύματα μας.

Μπορώ να ζητήσω πρώιμη άφιξη;
Αν και καταβάλλουμε προσπάθειες να ικανοποιήσουμε αιτήματα για πρώιμη άφιξη, αυτό εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα και ενδέχεται να υπάρχει επιπλέον χρέωση. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας την ημέρα πριν την άφιξή σας, ώστε να σας ενημερώσουμε αν υπάρχει δυνατότητα πρώιμης πρόσβασης.

Μπορώ να αφήσω τις αποσκευές μου νωρίτερα και να επιστρέψω στις 3 μ.μ.;
Δυστυχώς, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την πρόσβαση στο διαμέρισμα νωρίτερα, λόγω υψηλής ζήτησης και πιθανότητας να παραμένουν προηγούμενοι επισκέπτες στο διαμέρισμα.

Μπορώ να κανονίσω δια ζώσης άφιξη;
Η τυπική διαδικασία μας είναι αυτοεξυπηρετούμενη άφιξη, ώστε να κάνετε άφιξη όποτε σας εξυπηρετεί. Θα λάβετε τους κωδικούς δύο ημέρες πριν την άφιξή σας. Μπορούμε να κανονίσουμε δια ζώσης άφιξη κατόπιν αιτήματος και διαθεσιμότητας, με χρέωση για αφίξεις μετά τις 18:00.

Ποιοι είναι οι χρόνοι άφιξης και αναχώρησης;
Η άφιξη ξεκινά στις 3 μ.μ. και η αναχώρηση είναι έως τις 11 π.μ. Εναλλακτικοί χρόνοι μπορούν να κανονιστούν κατόπιν συνεννόησης, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.

Δεν λειτουργούν οι κωδικοί πρόσβασής μου - τι πρέπει να κάνω;
Αν οι κωδικοί σας δεν λειτουργούν, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά για άμεση βοήθεια.

Πώς μπορώ να πάρω μου κωδικούς πρόσβασης;
Θα λάβετε τις σχετικές οδηγίες και κωδικοί πρόσβασης δύο ημέρες πριν την άφιξη, μετά την υποβολή των απαιτούμενων online check-in.

Πώς το check-in η δουλειά;
Η τυποποιημένη διαδικασία μας είναι self check-in, ολοκληρώθηκε μέσα από μια ηλεκτρονική φόρμα υποβολής, πριν από την άφιξη. Αυτή η διαδικασία είναι ανέπαφη και βολικό, καθώς δεν υπάρχει ρεσεψιόν στο χώρο του ξενοδοχείου. Θα λάβετε κωδικούς εισόδου δύο ημέρες πριν την άφιξη, μετά από την παροχή προσωπικών πληροφοριών και το διαβατήριο και ΤΑΥΤΌΤΗΤΑ. Λεπτομέρειες σχετικά με το κλειδί ή με ηλεκτρονική πρόσβαση θα πρέπει να περιλαμβάνονται στις οδηγίες για το check in.

Κατά τη διάρκεια της διαμονής

Είναι το νερό της βρύσης πόσιμο;
Το νερό της βρύσης στην Αθήνα είναι γενικά ασφαλές, αν και αν δεν είστε συνηθισμένοι, συνιστούμε εμφιαλωμένο νερό.

Τι επιλογές στάθμευσης είναι διαθέσιμες;
Οι επιλογές στάθμευσης ποικίλλουν ανάλογα με την τοποθεσία. Οι περισσότερες κεντρικές περιοχές δεν προσφέρουν θέσεις στάθμευσης, αλλά κοντά σε όλα μας τα καταλύματα υπάρχουν ιδιωτικοί χώροι στάθμευσης επί πληρωμή.

Πώς μπορώ να αναφέρω κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαμονής μου;
Αν χρειάζεστε βοήθεια ή επιδιόρθωση, η Ομάδα Εξυπηρέτησης είναι διαθέσιμη 7 ημέρες την εβδομάδα από τις 10 π.μ. έως τις 10 μ.μ. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω email στο info@athensis.gr, τηλεφωνικά στο +30 2112181436 ή μέσω WhatsApp στο +30 6970507629.

Παρέχετε καθημερινή υπηρεσία καθαρισμού;
Παρέχουμε τα απαραίτητα για όλους τους επισκέπτες, αλλά δεν αντικαθιστούμε παροχές, πετσέτες ή σεντόνια κατά τη διάρκεια της διαμονής σας.

Οι Κανόνες Του Σπιτιού

  • Check in: Μετά τις 3 μ. μ.
  • Check-out: Πριν τις 11 π. μ.
  • Κατοικίδια: Δεν επιτρέπονται
  • Μέρη και δυνατή μουσική: απαγορεύεται Αυστηρά
  • Ήσυχη ώρες: 3:00 μ. μ. έως 5:30 μ. μ. και 10:00 μ. μ. έως 7:30 π. μ.
  • Self check-in: Διαθέσιμο για δωρεάν
  • Στο πρόσωπο check-in: Διαθέσιμα κατόπιν αιτήματος και βάσει διαθεσιμότητας, με χρέωση μετά τις 6 μ. μ.
  • Web check-in: Απαιτείται να συμμορφώνονται με τους τοπικούς κανονισμούς * διαβατήριο ή ΤΑΥΤΌΤΗΤΑ και τη διεύθυνση του σπιτιού πρέπει να παρέχονται
  • Προκαταβολή: Απαιτείται για άμεσες κρατήσεις: Μέχρι 30 μέρες – €250, 1-6 μήνες, 1 μήνα, 6+ μηνών – 2 νοίκια
  • Κούνια μωρού: Διαθέσιμα κατόπιν αιτήματος με επιπλέον χρέωση
  • Κάπνισμα: Δεν επιτρέπεται
  • Για μη-επιστρέψιμες κρατήσεις: η Κράτηση είναι μη τροποποιήσιμο και δεν επιστρέφεται.

Η Κράτησή Μου

Μπορώ να ζητήσω επιπλέον κρεβάτια για επιπλέον επισκέπτες;
Δεν παρέχουμε επιπλέον κρεβάτια, αλλά πολλά διαμερίσματά μας διαθέτουν καναπέδες-κρεβάτια για φιλοξενία επιπλέον επισκεπτών.

Ποια είναι η πολιτική ακύρωσης;
Εάν κάνατε κράτηση μέσω Athensis.gr, μπορείτε να ακυρώσετε έως και 15 ημέρες πριν την άφιξη σας για πλήρη επιστροφή χρημάτων. Για ακυρώσεις μέσω άλλων καναλιών κράτησης, παρακαλούμε ανατρέξτε στην πολιτική του καναλιού.

Πότε θα λάβω το τιμολόγιο μου;
Το τιμολόγιο θα σας δοθεί κατά την αναχώρησή σας. Για εταιρικά τιμολόγια, παρακαλούμε να μας δώσετε εκ των προτέρων τις απαραίτητες λεπτομέρειες.

Πώς μπορώ να παρατείνω την κράτησή μου;
Αν έχετε κάνει κράτηση μέσω μιας ιστοσελίδας συνεργατών (π. χ., Airbnb, Booking.com), στείλτε ένα αλλοίωση αίτηση μέσω της πλατφόρμας τους. Για άμεσες κρατήσεις, στείλτε μας email στο info@athensis.gr να ζητήσει παράταση, βάσει διαθεσιμότητας.

Πώς μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την κράτησή μου;
Αν κάνετε κράτηση μέσω του site του συνεργάτη, να κάνετε αλλαγές μέσα από την πλατφόρμα τους. Για άμεσες κρατήσεις στην ιστοσελίδα μας, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@athensis.gr έχοντας στο μυαλό μας ότι τηρούμε την επιλεγμένη πολιτική ακύρωσης.

 

Reset password

Enter your email address and we will send you a link to change your password.

Powered by Estatik